Viva la Vivaz!!

...jag tror fanken att jag slår till!
Min kamera har gått sönder, behöver en ny mobil (behöver börja tänka på att teckna ett abonnemang oxå) och vill så gärna ha en (någorlunda bra) videokamera... varför inte kombinera det då? ;) Eller hur?? :P




NU - angående mitt "kära" Project 365!
Det har snart gått ett år! Det var i April förra året som jag och Therese startade och jag har för avsikt att åtminstone BÖRJA (försöka) lägga upp bilderna här INNAN året har gått.
Jag började ju så bra i November (hrmpf!) och skulle komma ikapp (HAHA!) ...men så stötte jag på ett litet hinder... och ALL motivation försvann. DEN tryter verkligen, men jag vill. SÅ jag kommer nog börja inom en snar framtid (känner jag), sedan får vi se om jag bestämmer mig för att låta bli att "blogga" alla bilder (jag har dom ju ändå) eller om jag slutför det här inne. Vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är ju telefonen från "spark"-reklamen ju :) Lägg upp bilder, vill seeee :) Jag tycker bloggplatsen fungerar bättre än blogg.se, "tyvärr" kan man inte göra lika mycket inställningar på bloggen men den är snabbare och enklare på nåt vis! Gillar bloggplatsen!!

2010-03-30 @ 21:09:10
URL: http://lobelia.bloggplatsen.se
Postat av: Pati

I love Sony Ericsson :)

Have two - Z520i and W580i.

Second one I brought today from service - I'm happy as can be today. I've missed him so much. It's like new now :))

2010-05-08 @ 00:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0